Skip to content
2010/11/18 / emelieberg

naw

Mina dator kraschade, han pallade inte med mig längre, men jag sa förlåt, så det är lugnt nu. Börjar om på nytt, allt försvann, precis allt..men, men är ingen stor förlust. Tänkte ändå rensa ut lite skit som bara låg och pyrde otrevliga minnen. Har hunnit med ett samtal från en AF-gubbe, som pratade om en praktik på en tvålfabrik, eller ja, ni kan kolla in vad det är på denna sidan: http://www.sufraco.se/

Vet inte vad som händer, är alltid förvirrad så det är inget som jag oroar mig för. Jag ska bli gudmor förresten! Yepper, it’s big, mjä. Jag ska se till att ungen inte döps till Dolph eller Greta och att hon/han inte rullar runt i en sån där asful barnvagn som ser ut att ha blivit våldtagen utav en monstertruck. Nej, jag ska fixa en barnvagn från 70-talet, i manchestertyg, smala hjul,  ja ni vet, en fin barnvagn helt enkelt.

Leave a Reply

