Skip to content
2010/11/09 / emelieberg

smurfigt

Har suttit och lekt lite i madmenyourself.com har precis vaknat och funderar på att hämta min skruttiga cykel där jag lämnade den i lördags. Urrgh, så jävla kallt ute, vill gå i ide. Igår var jag på ett möte med manpower-tanten, samma gamla visa, “hitta på klämkäcka rubriker i ditt personliga brev, en tjej jag var handledare för, gjorde så” kunde inte låta bli att tänka onda tankar. “Den tjejen var utvecklingstörd och hade nog ingen tanke på att skriva något vitsigt. Det du kallar klämkäckt  var bara efterblivet”

Ja ok, jag ska vara snäll. Jag sa att jag skulle ta mig tiden att skriva några “KLÄMKÄCKA” rader. Med betoning på klämkäcka. Det är tydligen viktigt att vara klämkäck i dagens samhälle. Viktigare än att söka jobb.

Som ni ser ägnar jag numera all min tid på att vara klämkäck och onödig. Visst är min avatar fin? Ögonbrynen är extra klämkäcka. Klämkäckt. Beck – Loser

Mad men avatar:

jag om jag varit med i serien “Mad men” (bruttan i mitten då)

 

Leave a Reply

