Skip to content
2010/10/22 / emelieberg

Halloween

Snart är det halloween! Weeee! Det betyder fest, och jag vet vad jag ska klä ut mig till! Har allt som krävs, är dock inget extremt och uppseendeväckande, tror inte många vet vem Jane Birkin är. Alternativt ska jag kanske va Edie Sedgwick, men har redan varit henne, när jag ställde ut konst i galleriet. Inte så extremt det heller, förutom ögonen då. Mjaa annars kan jag vara en leopard, har lite stuff till det också, Eller! Hmm..ja kanske ska köra något hardcore, Edward Scissorhands månne..?

Jane Birkin är en stor inspirationskälla, så pass att jag kanske ska cutta luggen igen, vi får se,  tänkte ta tillfället i akt och svulla i hennes stil på halloween.

 

Jane Birkin

 

Edie Sedgwick

Leave a Reply

