Skip to content
2010/09/30 / emelieberg

Alice, Alice, Alice UPDATE!

Igår fotade jag och Stefanie i Vanås! Slottet där är magiskt! Som hämtat ur en saga, utställningen (http://www.wanas.se/) i parken är som att kliva in i Alice i underlandet. Så passande då att jag var utklädd till Alice och Stefanie till “the mad hatter”! Det finns bord och stolar ute i skogen, som en del i utställningen (http://www.madebyrosander.se/pysselochpals/wp-content/2009/10/DSC01275.JPG) där fotade vi varandra med lite kortlekar och fickur, de som gick förbi blev lite konfunderade, “ska detta vara en del i utställningen?” Typ. Ska passa på att berätta om bussresan till Stiff! Den var riktigt fin, solen var framme och när man åker mot broby passerar man ganska mycket bokskog, det gillar jag. Jaja, iallafall, en väg är lite jobbigare att passera än de andra, utav olika anledningar, och precis när jag passerade spelades “Non, je ne regrette rien” med Edith Piaf i min mp3, ganska passande, som en tröst.  Jag kan summera dagen så här: Som taget ur en saga, med ett lyckligt slut.

Fotograf: Stefanie Bergström

Redigering: Jag

Leave a Reply

