Skip to content
2010/09/26 / emelieberg

For this is the beginning of forever and ever, it’s time to move over..

Portishead – Glory Box

(Fredagen var mysig, lite foto, lite vin, lite intressanta diskussioner och “lite” kö utanför Bånken. Stod där i ca 10 min sen gav vi upp, “det är inte värt det”, så vi drog hemåt till Stiff’s och drack mer vin. Nice som fan. Helgen har varit väldigt händelserik, släkt från GBG har varit på besök, mycket trevligt måste jag säga, vi åt middag och drack vin. MYS! Känner mig ganska kortfattad i min beskrivning, tror att jag ska brygga kaffe och få igång gnistan.)


Leave a Reply

