Skip to content
2010/09/21 / emelieberg

been doing/doing right now/to do list.

Kl är 13.25, jag har gjort följande:

  • Stigit upp
  • Ätit tomatmacka
  • Druckit Juice med onödigt mycket is i
  • Bryggt kaffe
  • Checkat Elle.se, planerat in att se Burberry Prorsum visningen klockan 17!

Gör just nu:

  • Dricker kaffe
  • Äter en äpplekaka mamma bakat (recept från mina dagar som dagisbarn, “Gossys äppelrutor”, har ritat tre röda äpplen och kopierat av receptet, jag skrev ganska bra som 4-åring måste jag säg) kakan smakar dagis. Vet inte om det är bra eller dåligt.
  • Lyssnar på: Queens Of The Stone Age – Like A Drug – Non-LP Version

Ska göra:

  • Gå ut med vidundret (min hund)
  • Duscha
  • Kolla på modevisning
  • Kika på Studera.nu och välja kurser inför vårterminen
  • Brygga mer kaffe
  • Stå emot ciggen
  • Förbättra mitt cv
  • Leta upp 10 jobb som jag VILL jobba med
  • Leta upp 10 jobb som är realistiska, och som jag kan få anställning hos
  • Leta på blocket efter en digital systemkamera
  • Gå en långpromenad

En helt vanlig och tråkig dag med Emelie Berg med andra ord! Just det. Måste borsta tänderna med.

Leave a Reply

