Skip to content
2010/09/15 / emelieberg

Fil feel fel

Mitt nya liv började med ett sms från Mikael (väckte mig den jävlen!) han frågade om jag läste tidningen och om jag gav honom min adress så skulle jag få en tidning. Varför anar jag fuffens? Haha jaja, jag lät brevbäraren få sin vilja igenom, återstår att se vad som hamnar i min brevlåda då. Säkert en brevbomb.

Min nya favoritfrukost i mitt nya liv är müsli med fil, svart kaffe och ett glas vatten. Låter lagom upphetsande men jag gillar det! (En promenad efter det med en cigg och lite musik i öronen gör det hela perfekt!) Efter frukost läste jag DN på nätet, och fick där reda på att sista anmälningsdagen till högskoleprovet är idag! Vad gjorde jag? Jo jag anmälde mig. Så var det gjort, att bättra på min kvot är aldrig fel, just nu sitter jag och väljer olika kurser och utbildningar inför vt! Vad sägs om 3d grafik? Eller affärsfranska? Jag var nog en fransk revolutionär i mitt tidigare liv..hehe..

Ikväll ska jag pallra mig till Tivoliparken och träffa en vän jag saknat så otroligt mycket! Frida! Ska bli fint att ses igen, vi ska kolla på en konsert i parken, Miss Li tror jag det va? Inget stort fan men bättre än inget.

Miss Li – Bourgeois Shangri-La

Leave a Reply

