Skip to content
2010/09/12 / emelieberg

All eyes on clint.

Så fort jag vaknade satte jag igång datorn och började redigera på ännu ett foto. Längesen jag kände att något intresserade mig så pass mycket att jag inte kan bry mig ett skvatt om något annat. Har gått konst i två år på Önnestad fhsk, och under den tiden kunde vi ställa ut på Galleri Avvika i Kristianstad, jag undrar om man fortfarande kan få tillgång till galleriet fastän man slutat som elev? Ja det måste man ju, bara till att fråga vår favoritlärare Christian! Foto/måleriutställning på Galleri Avvika då mina vänner! När? Snart! Ska bara uggla framför datorn lite till.



The Brian Jonestown Massacre – Who?

Leave a Reply

